24 Aralık 2016 Cumartesi

İçimizdeki Çiftçi :)

              Merhaba arkadaşlar 😊
             
              Bu gün "insanlık için küçük ama bizler için büyük" bir konuyla sizlerleyim...
Aklınızdaki soru işareti baloncuklarını hemen patlatıp, başlığımın bana verdiği yetkiye dayanarak konuyu yazmaya başlıyoruuuum... Başladım. İyi okumalar 😂




             Efendim, ben hayatımın küçük de olsa bir kısmını köyde yaşamış mutlu çocuklardanım. İneğiydi, tavuğuydu, civciviydi hele hele horozuydu (horozlarla ayrı bir bağım vardı hepsi bana gıcık olurdu) hepsiyle haşır neşir büyüdüm. Yani içimde inanılmaz bi köy sevgisi mevcut...

Ben de geçenlerde internette dolaşırken karşıma çiftlik oyunu çıktı. İlk başta hani şu hepimizin bir dönem oynadığı çiftlik oyunlarından zannettim ama oyunu incelediğimde farklı olduğunu anladım.


                                                OYUNA BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ  

  Oyun gerçek bir çiftlik oyunu. Gerçek kurulu bir çiftlik var ve şöyle düşünecek olursak internet üzerinden 1 yıllığına o çiftlikten tavuk, inek gibi hayvanlar kiralıyoruz. Sistem ilk girdiğimizde bize 15,000 altın yani 15 TL veriyor. (1,000 altın 1 TL) o 15 TL ye de bir Manisa Tavuğu satın alabiliyoruz ve depomuz doldukça ürün satıp boşaltıyoruz tüm yapmamız gereken bu 1 dakikamızı bile almıyor. Normal çiftlik oyunları gibi, yeme tıkla ineğin ağzına götür, besle falan yok 😏

İstersen para yatırıp daha çok hayvan alabiliyorsun. Ben böyle oyunlara çok karşıydım. Daha doğrusu asla para falan yatıramazdım. Oyundan eşime bahsettim. Adam benden beter köy hastası çıktı. Yemedi içmedi 1 gün boyunca oyunu araştırdı, oynayanlarla konuştu etti. İlk 150 TL yatırdı tavuk neyin aldı. Sırf merakından, kazandığı parayı çekebilecek miyim diye beklemeye başladı. Para çekme limiti 20 TL, onun kazancı da bir kaç günde 20 TL olunca denedi ve para hesaba yattı. Bunun üzerine sistem bizi güvenli olduğuna ikna etti diyebilirim. Bir gün sırıta sırıta "Aşkııım 1500 TL ye Firiz İneği aldım. Artık bizim de bir ineğimiz var kıız" dedi. "Battı balık yan gider... hayırlısı" deyip beklemeye başladık. Üretim arttıkça kazanç arttı... arttı... para biriktikçe çektik. Şu an başlayalı 2 hafta gibi bir süre olmasına rağmen hesabına 110 TL yattı. Çiftlikte de bu gece yine 15 TL birikti. Ha bir de biriken paranla çiftlik bankın ürettiği ürünlerden sipariş verebiliyorsunuz... daha ne olsun.

Yani demem o ki.... Deneyin...Baksanıza bize, benim herif köy ağası oldu, Tabiii ben de ağa karısı 😃

Üye olmak için https://www.ciftlikbank.com/Login/main/33245 takıldığınız yerde sorularınıza her zaman açığım... İnstagram hesabım @hanimmkizz DM den sorularınızı cevaplayabilirim.














6 yorum :

  1. Blogunuzu severek takip ediyorum, ben de bloguma bekliyorum :)
    hasibecengiz.blogspot.com.tr
    Ayrıca blogumda bir çekiliş var, herkes davetli!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemeen davetinize icabet ediyorum :))

      Sil
  2. YUVANDA HUZURLU MUTLU OL AĞA KARISI:)SİZ YİNEDE DİKKAT EDİN HAYIR YOK KOLAY KAZANILAN PARADA ŞİFRENİZİ ADRESİNİZİ ÖĞRENİRLER AMAN ALLAH KORUSUN...HELAL RIZKINIZA HARAM BULAŞTIRMA CANIM ÇOK SEVİNDİM TEKRAR DÖNÜŞÜNE:))DUALARIMLA KAL GÜZEL KIZIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım canımmmm ablacığımm çok mutlu etti yorumun beni :) merak etme uzun bir süre araştırdım girmeden ve öyle çok büyük paralar kazanılmıyor gerçek bir çiftlikten inek,tavuk kiralayıp yemini alıp bir yıl boyunca sütünden, yumurtasından yararlanıyoruz :)) dualarımdasın cancağızım

      Sil

Bence en güzel yorumu sen yazarsın... Dene bi... :)

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon