24 Mayıs 2017 Çarşamba

Sakarlığım Asaletimdendir...

     Oldum olası kalabalık yerlerden nefret etmişimdir. Sebebi, kendimi elimden geldiğince rezil etmem olsa gerek... Normal şartlarda yapmadığım bütün sakarlıkları yaparım. Her türlü talihsizlik de itina ile başıma gelir.

5 Ocak 2017 Perşembe

Kara Kalem Sanatı




             Merhabalar....

            Hepimiz hayatımızın bir döneminde (genelde çocukluk yıllarında) adeta bir Picasso edasıyla resim yapmışızdır. Ancak yaptığımız resimler genelde çöp adamdan, yaz, kış dumanı tüten, yan tarafından dere akan çiftlik evinden öteye geçememiştir. Geçenlerimiz vardır... İstisnalar kaideyi bozmaz arkadaşlar.
           

24 Aralık 2016 Cumartesi

İçimizdeki Çiftçi :)

              Merhaba arkadaşlar 😊
             
              Bu gün "insanlık için küçük ama bizler için büyük" bir konuyla sizlerleyim...
Aklınızdaki soru işareti baloncuklarını hemen patlatıp, başlığımın bana verdiği yetkiye dayanarak konuyu yazmaya başlıyoruuuum... Başladım. İyi okumalar 😂

24 Haziran 2016 Cuma

İŞLER GÜÇLER

             Evlenmeden önce biliyorsunuz işten çıkmıştım. Haliyle evlendikten sonra  farklı bir şehire geldim ve hem zaman geçirmek hem de eşime yardımcı olmak amacıyla buralarda iş aramaya başladım. Bir süre sadece aradım ;)
       
            İhracatçı bir gıda firmasında muhasebe elemanı olarak işe başladım. Tabii ben kendime muhasebe elemanı diyorum, onlar bildiğin bana stajyer muamelesi yapıyorlar...
Neyse dedim. Dişimi sıktım. Aradan 1 ay geçti. Ben ezik ezik milletin masasının kenarında oturuyorum. Ayak işlerini yapıyorum falan derken... (Bu arada çıkış akşam 6 fakat hiç 6 da çıkamadım) bir akşam, kendine finans müdürü diyen, kıdemli masebeci 17,45 de beni aradı ve bankaları işle programa dedi kapattı. Aha da (O_o) böyle kaldım. Yapıyım dicem de etrafta boş bilgisayar yok. Neyse dedim çıkayım da yarın sabah yaparım boş bir yer bulup.
   Ertesi gün ne mi oldu? Kadın arayıp beni bir güzel fırçaladı. Aramızdaki konuşma da aynen aşağıdaki gibi;

7 Mayıs 2016 Cumartesi

HATIRLATMA


             Hu huu kimse var mıı?
           
             Buralarda bi Hanım Kız vardı... Hatırladınız mı? Buraları çok boşladı...



             Evlendim de geldim kızlarr... Hem de 7 ay bile geçti üstünden.

O kadar çook şey değişti ki hayatımda. Çok şükür mutluyum, huzurluyum...

Kendimi hatırlatıyım diye geldim ara ara buralara yazmaya çalışıcam. Zira evde absürt bişey oluyo keşke bloguma yazaydım şunu diye iç geçiriyorum. Artık yazıcam canımlar.


Herkesleri çok özledimmm ara ara bloglarınızda sessiz sedasız gezindim.
Biriniz de "öldü mü bu kız sesi çıkmıyo" demediniz :))
Neyse onu sonra konuşuruz.

Buralara pek uğramasam da İnstagram da hep aktifim sağ köşedeki linkten ya da @hanimmkizz yazarak bana ulaşabilirsiniz.

Şimdilik hoşçakalın... Esen kalın... Mutlu kalın...

24 Ağustos 2015 Pazartesi

Akıllısı Beni Bulmaz!

                 Uzun süredir sesim soluğum çıkmıyor evet. Biı sorun neden çıkmıyor? Düğünüme sayılı günler kaldı. Haliyle stres hat safhada... Bir de benim stresim bana yetmezmiş gibi adı bende kalsın, internet üzerinden satış yapan küçük bir butik firmaya muhasebeci olarak girdim. Maaş 1200 TL dedi. kabul etmeyecektim zamanla yükselir dedi ettim. Tabi siz bilmiyorsunuz ben eski işimden de ayrıldım. Ve ben eski firmamdan 1500 TL ile ayrıldım. Neyse, sigortanı yaparım dedi falan... İşe girdim bir hafta sonra istifa ettim, bu gün çıktım geldim :))

Sebepleri de aynen şunlar;
Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon