24 Mayıs 2017 Çarşamba

Sakarlığım Asaletimdendir...

     Oldum olası kalabalık yerlerden nefret etmişimdir. Sebebi, kendimi elimden geldiğince rezil etmem olsa gerek... Normal şartlarda yapmadığım bütün sakarlıkları yaparım. Her türlü talihsizlik de itina ile başıma gelir.

   
     Bir süredir, "benim başıma  bu ara birşeyler  gelmiyor hayırdır  inşallah"diye  düşünürken, geçtiğimiz hafta sonuna yine damgamı vurdum... Ya da o bana damgasını vurdu... Bilemedim şu an.

      Hafta sonu ailecek toplanıp hamama (kaplıcaya) gidelim dedi bizimkiler. Ortamını pek sevmesemde, havuzu var diye gidiyorum şahsen...
İsmi lazım değil kaplıcaya gittik. Terlik falan alıcaz. Resepsiyonda duran hanım abla, "terliğe gerek yok geçin geçin.." dedi. Ki normalde terlik veriliyor. Neyse geçtik, biraz içerde suyla falan oynadım derken baktım bizimkiler kantinin orada oturuyorlar. Tabiii si içimden bir ses "hadi kızım bi jest yap da birşeyler ısmarla kaynişgile" dedi. Tabi ben ponçik bir gelin edasıyla yanlarına gidip "hadi size içecek birşeyler ismarlayayim" dedim. Demez olaydım. Kantine görevli manyak bir abla koymuşlar ki düşman başına... Sodaları, kolaları istedim. "Para ?!" Dedi. "Kaçmıyoruz ya, çıkışta alırsınız" dedim. "Yok şimdi vermeniz lazım" dedi kadın gözlerini devire devire... "Siz sodaları alın ben parayı getireyim" dedim bizimkilere. Söylene söylene arkamı döndüm. Kabine gitmek için bir adım attım, ikinciyi atmamla ayaklarım yerden kesildi. O kadar milletin ortasında boylu boyunca sirt üstü yere seriliverdim... Bizimkiler koştu geldi kaynanam kafami vurdum sanıp korkmuş yırtınıyor "kafanı çarptın mı?" diye.. "Yok belim.." dedim. "Oh iyi o zaman belinse sorun değil." dedi. Allah'ım gulsem gulemiyorum. Ağlasam... Zaten rezillik diz boyu...
Geriye kalan salon kadını çizgimi de bozmadan toparladım kendimi. Çıkış vakti geldi. En son ben çıktım bizimkilerin yanına gittim. Beyciiimin ilk sözü;"aşkım hamamı sana vermediler mi?"... "Ne diyorsun yaa!! Zaten ağrım var" diye cemkiriyorum adama. "Aşkım içerde kendini yerlere atmışsın burayı bana verin diye.. vermemişler" diyip basladi sırıtmaya... Koca değil yüz karası :))

Şimdi düştüğümü duyan herkese, "karım kendini hamamda yerlere attı" diye sırıta sırıta anlatıyor.

Neyse artık bu sakarligim da bana bi altı ay falan yeter bence... Bizimkine de dalga geçebileceği bir konu çıktı işte... Böylece, sayemde ponçik evliliğimiz monotonlasmaz, benimki aklına geldikçe söyler söyler güler 😃 hayatımıza yine renk kattım. 😄

Bunları size anlatıyorum ki ders alın benim sakarliklari  ben yaptım siz yapmayın 😉

Ana temamız neymiş?
*Havuzda, hamamda,kaplıcada terliksiz gezilmezmis...

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...
Kendinize iyi bakın canlar 😃


2 yorum :

  1. Geçmiş olsun.
    Daha çok yazmanız dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) Çoook uzuun bir sure gecmis ama gorunce tesekkur etmeden gecemedim. Turk telekom zahmet edip altyapi getirirse, ben de yazilarima devam etme niyetindeyim... Hayirlisi :))

      Sil

Bence en güzel yorumu sen yazarsın... Dene bi... :)

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon