15 Haziran 2014 Pazar

Babama Mektup...



            Yazıya nasıl başlasam, ne yazsam bilemiyorum şu an... Söylenecek çok şey var ama yazacak hiç bir şey yok gibi... Bu gün ''Babalar Günü''... Bu günde diğerleri ne hisseder? Hiç bilmiyorum. Benim hissettiğim tek şey çokça özlem, biraz buruk bir acı... Dahası yok...
                                                 
             Ben seni hiç görmedim. Sesin nasıldı? Nasıl konuşurdun?, Nasıl gülerdin? Ama çok neşeli hayat dolu biriymişsin... Annem anlatmıştı...


            Ben sana çok benziyormuşum... Huylarım da, gözlerim de aynı sana benziyormuş... Onu da annem söyledi... Allah seni benden çabuk almış... Haşa isyan etmem... Ama seninle hayal meyal de olsa hatırlayabildiğim anılarım olsun isterdim be baba...

            Ben doğduğumda çok sevinmişsin. Kızımın saçları bi uzasın hiç kestirmeyeceğim  dermişsin hep...
Saçlarım upuzun biliyor musun? Tam da istediğin gibi...

           Bir hafta sonra da mezuniyetim var... Mezun oluyorum üniversiteden... Kepimi, cübbemi giyince Annem ağladı... Senin de görmeni isterdi , isterdim...

           Seni tanıyanlar, seni bana o kadar güzel anlatıyorlar ki... ''Onun gibisi bir daha gelmez dünyaya, o kadar iyiydi ki'' diye başlıyorlar söze... Bu benim için öyle gurur verici ki... Gurur duyuyorum seninle ve eminim ki sen de benimle gurur duyardın görseydin... Belki de görüyorsun...

          Adını hiç anmıyorum, hiç baba kelimesini söyleyemiyorum, baba kelimesini duyunca susuyorum diye kızma bana olur mu? Alışık olmadığımdan hep bunlar... Sen benim her an aklımda, her an kalbimdesin...

BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN 
BABAM!
         

4 yorum :

  1. Selam canım. Takipteyim. :)

    YanıtlaSil
  2. NE YAPTIN KIZIM SEN ...AY BENİ ÇOK AĞLATIN YAA ALLAH SANA UZUN ÖMÜRLER VERSİN ...O DİPLOMAN SANA ÇOK HAYIRLAR GETİRSİN:))O GÜZEL GÜNLERİNİ BENİMLEDE PAYLAŞ OLURMU:))SENİ ÇOK TANIMAK İSTİYORUM...ALLAHA EMANETSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teyzeciğim, pamuk teyzeciğim az biraz içimi döktüm buralara, sizlere :) İlk defa bu kadar açık oldum kendime... Bana da kolay olmadı yazmak ama rahatladım :) o kadar güzel dileklerde bulunmuşsun ki, hepsine çok amin :) Allah izin verirse bütün güzel günlerimi paylaşıcam :) Belli mi olur belki bir gün oturup çay içeriz ya da kahve... Kısmet :) Sen de Allah'a emanet ol öperim ellerinden :)

      Sil

Bence en güzel yorumu sen yazarsın... Dene bi... :)

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon