23 Eylül 2014 Salı

Ayağımın Tozuyla Yeni Sezonu Açtım Gitti...


       Ben geldiiiiim :)
       Gelir gelmez de dayanamadım size haber veriyim dedim. Olmadığım dönem boyunca, hemen hemen hepinizden çok güzel yorumlar aldım. Yorumlarınızın hepsini gördüm lakin Turkcell'in çekemediği %1lik kısımda bulunduğum için o cici yorumlarınıza geri dönemedim. Hepinize çoook teşekkür ederim iyi ki varsınız...

        Hızlıca, tatilde ne halt ettiğimi özet geçmeye çalışıyım size... Tatilim çok güzel geçti. Güzel geçmesinin bir sürü sebebi vardı. Mesela bu yıl kuzenlerim de geldiler ve yalnız kalmadım. Bol bol abidik gubidik fotoğraflar çekindik...Saçmalamakta sınırları zorladık. Ama çok eğlenceliydi :) Sonracıııma bir sürü düğün oldu. Hepsinde en az birer kez göbek atıp biriken kurtlarımı döktüm.

Köyde yaşlı nüfus çoğunlukta olduğu için bol bol amcalarla teyzelerle vakit geçirme fırsatı buldum. Hayat tecrübelerinden faydalanmaya çalıştım (en azından denedim). Her köyde olduğu gibi bizim köyde de şive biraz farklıdır. Hele ki yaşlılarda ühüüüüü.....  Onların yanında dura dura, şivem mivem kaydı gitti :D Şu an yazı yazarken bile zorlanıyorum diyebilirim. Diksiyon falan kalmadı bende, du bakalım toplarım bi şekilde...

Köyde de kendime bi manita yaptım :D Hemde imamın oğlu... 2 yaşında sarışın yakışıklı üfff... ama aşkımız uzun sürmedi... Gitti beni uzaktan akrabam olan cadaloz Eylül'le aldattı :D Sanırım "yaşı yaşıma, boyu boyuma uygun" deyip seçti onu... Eylül de, benim huy bakımından küçük versiyonum gibi bişey... Bu kız uzaktan akrabasına bu kadar benzemeyi nasıl başardı çözemedim...

Adeta bir paratoner edasıyla, Hanım Kız'lığımı yapıp saçma sapan olayları çekmeye devam ettim. Onlar ayrı ayrı bissürü postun konusu olacaklar.

Koca 5 haftadan, en çok aklında kalanı söyle derseniz eğer... Önüme gelen herkese sarıldım. Artık otomatiğe bağlamıştım. Yanıma yaklaşan yaşlıyı, tanıyım tanımıyım hop diye kucaklayıveriyordum.
Yalnız yaşlı bi teyzem vardı ki... Tikim olduğunu bile bile, itina ile her gün beni mıncıklamaya üşenmedi kadın. Teyzeciğimi sevdiğim için, sesimi çıkarmadım.

İlk gittiğim hafta, etrafta kimseler yok diye V yaka bir body giyip kuzenlerimle pikniğe gittim... Hay giymez olaydım. Amele yanığı oldum yaklaşık iki hafta, kızarık kızarık, "yanıyooom" diye dolaştım.

Neyse... Lafı fazla uzatıp sizi de sıkmak istemem. Ben de yol yorgunuyum zaten. Aslında daha sonra yazacaktım ama bilgisayarı açıpta bloga yazmayınca, sanki sizlere selam vermiyomuşum gibi bir his oluştu içimde, bi yazıyım benimkilere dedim :)

Tatilde bile beni yalnız bırakmadınız. Sizleri çok seviyor, hepinizin yanaklarını mıncırıyorum...
Yepisyeni postlarla görüşmek üzere :)


     











2 yorum :

  1. Hoşgeldin canım:)Pek de tatlı geldin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldumm canımcımm pek de tatlı karşılandımm :)

      Sil

Bence en güzel yorumu sen yazarsın... Dene bi... :)

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon