23 Ekim 2014 Perşembe

Müzikli MİM #2

       Merhabalar....
       Ben şimdi yine size,"burayı çok ihmal ettim fırsat bulamıyorum" gibi şeyler yazardım daa... Ağzıma terlikle vurarsınız diye çok tırsıyorum. :) Baya bildiğiniz üşengeçlikten yazamıyorum. Ama bu huyumu yeneceğime inanıyorum. Neyse asıl konuya gelelim. Severek takip ettiğim BİR NOTUM VAR BLOG un tatlı sahibesi beni çok güzel bir mim ile mimlemiş... (Aramızda kalsın seviyom böyle soru cevapları) Kendisine burdan kocaman teşekkürlerimi gönderiyorum. Sağol cınım :)

        Eee ne bekliyoruz geçelim sorulara...



        1) Müzik denildiğinde aklınıza gelen tek kelime?
        Hmm bi düşünelim... Müzik denince aklıma "hayaller" geliyor... Ben müzik dinlerken dalar giderim uzaklara. Hayal dünyamın dibine dibine dalarım... 

       2) Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Veya dinlemeye ara verdiğiniz?
       Benim gibi sıkılgan bir insan elbette ki müzikten de sıkıldı arada sırada. Ama çok sürmedi. Genelde ben bir parça bulurum. Bıkana kadar geceli gündüzlü dinlerim. Benim için en iyi parça odur... Bi süre sonra sıkılmaya başlarım ve aylarca dinlemem. Sonra o müziğe tekrar rastlayınca çok sevinir tekrar dinlemeye başlarım :) 

        3) Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız fan dediğimiz türden yani?
        Kesinlikle hayır... Öyle hayranlık işlerine gelemem ben. Şarkısını beğenmişsem kim olduğu umurumda değildir. Ha ama sevdiğim sanatçılar da vardır yani ama fanlık derecesinde değilim. Mesela bir Duman, Nev, Yalın sevilmez mi sevilir bence :) 

       4) Kitap okurken müzik dinler misiniz?
       Kitap okuduğum ortam sessiz olacak... İkisini bir arada yapamam ki yapmak istemem... Odaklanamam. Hele ki kitap karakterleriyle arkadaş olmayı becerebilen bir kızım... Düşünün o kitabın içinde hangi hikayelerde yaşıyorum :) Müzik girerse araya ben bunları yapamam :)

       5) Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz hangisi?
       Türkçe Pop tercih sebebimdir.. Kendi karga sesimle ben o şarkıyı bağıra bağıra söyleyebilmeliyim. Yabancı da tercih ederim ama arada. Onları söyleyemediğimden belki de :) Zorlasam söylüyorum ama kim uğraşcak :))

       6) Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?
       Arabesk, arabesk rap, caz... büyük konuşmayayım ama dinlemeyi hiç düşünmüyorum... 

       7) Size bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz desem?
       Ruh halime göre değişir o ya... Mesela şu an canım "Yalın" olmak istiyo... Bazen Demet Akalın, bazen başka biri o değişir yani... en iyisi bence ben şarkıcı olmayayım.Ülkemin kulak sağlığı ve psikolojisi benim şarkıcı olmamdan daha önemlidir benim için :D (ses kötü seeesss)

       8) İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
       Önüne geleni şarkıcı yapmasınlar kardeşimmm... Bak ben ne güzel sesimin karga gibi çıktığını biliyorum. Hayalde bile şarkıcı olmuyorum. Elalem öyle mi kendilerini bir Zeki Müren edasıyla sahneye atıveriyorlar...

       9) 'Bu şarkı benim!' dediğiniz bir şarkı var mı?
       Galiba sanırım evet :) "Özgün - Mühür" bu şarkının yeri bambaşka bende neden hiç bilmiyorum. Senelerdir tek bıkmadığım şarkı bu cidden senelerdir ama :) Taaa küçücükken den beri dinliyorum. Eşşek kadar kız oldum hala dinliyorum... 

       10) Tv lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.



Bilemedim ben onuuu bilemedimmm.... 
       11) Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?
       Hemen bir videolu cevap da buna gelsin....


İştee böyleee...
Şimdii bu güzel mimi okuyan herkes üzerine alınıyor ve yapıyor kişi seçmiyorum. Yapıp bana haber veriyosunuz ben de gelip keyifle okuyorum :) 





       

        

7 yorum :

  1. Ajdar' ı görmeseydim iyiydi de neyse . O değil de yazdım ben de bi şiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ajdar'ı ibretlik olsun diye koydum oraya :D Hemen gelip okuyorum o halde yazdığın bişileri :D

      Sil
  2. Peki tamam, terlikle vurmayız madem, üşengeçlik mevzuunu dürüstçe itiraf ederek puanı kaptın hadi. ;) Ama üşenme bence, buralarda ol, etkileşelim, iletişelim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dürüstlük iyidir iyi :) evet bu üşengecligimi yenicem buralardan etkileşicez iletişicez canimcimm :)

      Sil
  3. blog keşif etkinliğinden geldim.sizide beklerim:))))
    http://ozgulluk.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu inceledim takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Bence en güzel yorumu sen yazarsın... Dene bi... :)

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon