1 Ocak 2015 Perşembe

Özetle 2014...




          Her insanın illa ki unutamadığı, hayatına damga vuran bir yıl vardır. Benim için o yıl "2014" oldu. Sevinciyle, neşesiyle, hüznüyle... kısacası herşeyiyle dolu dolu bir 2014 yaşadım.

Özetlemeye çalışırsam;



- Senelerdir "bitse de bi rahatlasam" diye dört gözle beklediğim eğitim hayatım bitti. Kurtulma, rahatlama falan yok tabii... O işler öyle kolay olmuyomuş canısı. Buradan şikayet ettiğim eğitim hayatımdan özür diliyorum. Okurken daha rahattım diye ufacık bir itirafta bulunmadan da geçmiyorum. Bu yazıyı okuyan minik kardeşlerim, arkadaşlarım abla sözü dinleyin okulu sevin. "Okul bitince özgür olcam"  diye bi dünya yok. O yüzden aklınızı başınıza toplayın güzel güzel okuyun. En azından iş konusunda rahat olun.
Neyse ergen kardeşlerimize de atarımı hakkıyla yaptıktan sonra konumuza döneyim. Bi mezun oldum, resmen boşluğa düştüm bir anda... Açık öğretim öğrencisiyim ama zaman zaman bunu unutmuyor da değilim. Bak mesela yine aklıma geldi bu ay benim finallerim var...Çok mu umrumda? Hayır. Son akşam çalışma geleneğim Açıköğretimde de devam ediyor. Sıkıntı yok. (siz beni örnek almayın)

- Gerekli gereksiz bir sürü bunalıma girip çıktım. Sinirlerim altüst oldu bazı nedenlerden... Hepsinin de üstesinden gelmeyi büyük bir ustalıkla başardım. Amaçsız bir yaz geçirdim. Sabahlara kadar neredeyse tüm yabancı korku- gerilim filmlerini izledim. Yabancı dizilere sardım. Dexter falan sevimli gelmeye başlamıştı en son... Katil sevimli gelir mi insana ya neyse o da benim dengesizliğim (bu kısmı da örnek almıyosunuz)

- 2014 de blogumu açtım. Hem de büyük bir hevesle... heyecanla... Yazı yazmayı, kendimden bir şeyleri kelimelere dökmeyi seviyordum.  Pek aktif olduğum söylenemez ama pasif de kalmadığıma inanıyorum. Şu sıralar bayağı pasif kaldım ama olsun bi şekilde telafi ederim ben onu.

- "Görücü Usulü Maceralarım" yazı dizisini hazırlayıp, başıma gelenlere hep beraber gülerken, son maceramda bu yazı dizisine veda etmek zorunda kaldım. Büyük lokma ye büyük söz söyleme demişler ya, bizim atalarımız biliyormuş da söylüyorlarmış... Ben hayatta görücü usulüyle evlenmem, hayatta başkasının aracılığıyla tanışıp evlenmem, ben kendim sevip aşık olup evlenicem diye büyük büyük konuşurkene, malumunuzdur ki, 2014 bana hayatımın aşkını getirdi. Hem de görücü usulü ile... :) Neticesinde tabii ki yine sevdim, aşık oldum lakin bi başkası tanıştırdığı için az buçuk görücü usulü oldu :) Şu an şiddetle tavsiye ediyorum görücü usulünü... Aileler mutlu, biz mutlu ohh miss...

- Hayatımın aşkısını buldum dedim ya. Buldum da adam askere gitti iyi mi :)) Hep özenirdim şafak sayan sevgililere falan. Şimdi şafak sayıyor musun derseniz tabii ki hayır... Üşengeçlikte yine sınır tanımıyorum her zaman ki gibi. Kim uğraşcak şafakla... Hem saymayınca daha çabuk geçer diyolar. Bir de bu dönem ikimiz için de rahat geçiyor. Kendisi rütbeli olduğu için her istediğimizde konuşabiliyoruz :))

- Uzun dönemler boyunca stajyerlik yaptığım şirkette, dış ticaret departmanında çalışmaya başladım. Stajyerlik daha kolaymış ya her şeyin öğrenciyken olanı makbulmuş onu da anladım bu sayede...
Stajyerlikten, personelliğe terfi ettim. Annemin deyimi ile "yurt dışılı" bir sürü kişi ile çalışıyorum. Kazandığım para da haliyle daha bi tatlı gelmeye başladı harcamaya kıyamıyorum...


Kısacası; sevinçlerimle, hüzünlerimle, pişmanlıklarım ve aldığım dersler ile dolu dolu bir yılı geride bıraktım.
Benim yılım da böyle geçti işte... Ne kadar anlatabildiysem... 2015 daha bir umut dolu geldi bana...
2015 benim için güzelliklere, mutluluğa gebe... en basitinden 16 gün sonra sözüm var :) Yaza sevdiceğim yanımda, bir de üstüne nişan... Değmeyin keyfime :)

Peki ya sizler için 2014 nasıldı?










1 yorum :

Bence en güzel yorumu sen yazarsın... Dene bi... :)

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon