26 Nisan 2014 Cumartesi

Bir alerjim eksikti zaten o da oldu :)



          Şu an bir yandan hasta yatağımda yatarken bir yandan da TTNET Müzik'den, Demet Akalın'ın Rekor albümünü kurcalıyorum... Dinliyorum desem yalan olur çünkü seçemiyorum ne dinleyeceğimi... bir o şarkı, bir bu şarkı derken haliyle benimki kurcalamak oluyor.... Ama bayılıyorum bu kadına yaptığı şarkıları seviyorum. Başarılı buluyorum kendimce...

          Hasta yatağım demişken, bendeniz nanemolla bir bünyeye sahip olduğum için ota b.ka hasta olabiliyorum.. Allah bir meziyyet vermiş o konuda her hafta ayrı bir hastalıkla tanışabilecek kabiliyetteyim :)
Geçen hafta safra kesemdeki minnak polibim hastalık hikayeme konu olmuşken(polip ayrı bir postun konusu olacak tabi ki ), bu hafta saçma bir alerji deneyimiyle karşınızdayım...

Alerji nasıl oldu neden oldu bilmiyorum şu an ama çok güçlü tahminlerim var... Bir an da ortaya çıktı ve hayatımı altüst etti. Dilim şişti... Böyle baya inek dili gibi falandı ilk başta :D ben tabi anlamadım, dilim acıyo dilim acıyoo diye gezip duruyorum ortalıkta. Biri de demiyo ki yavrum dilin niye acıyo... hiçç... (kızdım bak yine) Meğerse benim dilim şişmiş şişmiş ağzıma sığmadığı için benim dişler, sen kalk  dili kess... Ondan ben saf saf dilim acıyo diyip duruyorum... Ertesi gün daha beter olmuştum artık. Hiç kahvaltı edemedim. Sadece 1 saatte 3 küp dilim kaşar peynir yedim... Ağzımda dolandıra dolandıra... Konuşma dersen o biçim.... Ne sen sor ne ben söyleyeyim.! Konuşacam telefonda beni anlamıyorlar, diyeceğim kelimeleri saçma salak söylüyorum bildiğin peltek oldum. ( Doğuştan böyle olanları veya bu tip hasta olanları kesinlikle kınamıyorum hatta saygı duyuyorum. yanlış anlaşılma olmasın... Ben peltek konuşmayı beceremediğim için böyle saçma sapan oldu bu iş)
      Şarkıcı Kıraç"a Kığaç,
      Seviyorum oldu Seviyoğum... gibi...

Neyse dedim bu böyle olmayacak... Bu arada önüme gelene (tanıdığım kişilere) dilimi çıkarmak suretiyle dilimin durumunu gösteriyorum. Fena nazlıyımdır da :D Derken en son Google Amcaya bi sorayım neyin nesiymiş bu şişme dedim... Bi baktım başka hastalıklardan olabileceği gibi birde alerjiden oluyormuş. Besin alerjisinden. Ve dil büyümeye devam ederse bir süre sonra nefes alamayan insanın hoca selasını bile veriyormuş... Ben bir tırstım bir tırstım... Bu gün yani Cumartesi , doooğru Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin yolunu tuttum. Oranın acilinin üstüne acil tanımam... Mesela Bağcılar Devlet tam bir işkencedir.. Bu da ayrı bir post konusu, bana not olsun... Hemen doktor ilgilenmeye başladı şikayetlerimi dinliyo... Aramızda geçen konuşma aynen şöyle;
       
           - Merhaba şikayetiniz neydi?
           + Diim şiştig de aeğjik oabieceğini düşünüyoğum...Ağzımda yağa da vağ (Dilim şişti de alerjik olabileceğini düşünüyorum. Ağzımda yara da var. kendi teşhisimi de ahanda böyle kendim koyarım ben hıh )
           - Alerjik olduğuna emin misiniz? Hayır yani yara varsa ikisinin tedavisi çok ayrı... Daha önce olmuş muydu böyle bir şey?
           + Zaten diim şiştiği isin dişerim diimi kessi ondan yağa vağ... Hayığ daha önse his omamıssı (Zaten dilim şiştiği için dişlerim dilimi kesti ondan yara var... Hayır daha önce hiç olmamıştı..)
           - Tamam size bi serum takalım ama ihmal etmeden Çapa'ya alerji polikliniğine ya da cildiyeye gidiyorsunuz... Tehlikeli olabilir... Geçin şöyle serumunuzu taksınlar ( serum niyeyse hala anlamadım ya neyse)
           + Tesekkuğ edeğim :)


Geçtim serum takmaya çalıştılar... Niye? Çünkü benim damarımı bulamıyorlar maşallahım var her yanım pıt pıt et :D Kolda bulamadı en son elimin üstüne soktu kelebeği hamile hemşire ama damarı yine tutturamadı...
Baktım hemşire zaten hamile bide kötü oldu çekindi canımı yakıyo diye heralde... Benim damarım zaten bulunmaz ki ehehehh :D diye biraz gülünce kadın iğneyi soktuğu yerde daha bi güçle karıştırmaya başladı :D
Derkeeen damarımı buldu kelebeğimi taktı Modifiyeli şahin gibi oldum :) 20 dk ya yakın serum yedim :D

Aynı yerde bir ana kız daha vardı kız gözünü açamıyordu. Kadıncağızda kızının serumuyla uğraşa uğraşa bitiremedi... Canı sıkıldıkça gitti kızının serumunu elledi demire takıyorum diye çekiştirdi her çekişinde kızı bir ciyakladı yazzıık :D

          Velhasıl böyle bir cumartesi geçirdim ben :) Şu an da malak gibi hasta yatağımda yatıyorum :D
Ama hastanede herkes ölü gibi birazdan tabutla götürülecek gibi duruyorlar ben de bir kıpır kıpır bir fingir fingir nasıl desem sevgi pıtırcığı şen şakrak kıkır kıkırım :D En son manyak mı bu kız hem hasta hem kıkırdıyo diye millet dik dik bakmaya başlayınca tırstım bende onlar gibi elimi alnıma koydum düşünüyomuş taklidi yaptım :D Napıyım ama ben hasta olunca daha bi şen şakrak olurum çenem düşer acıyan dille bile :D
     

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Bence en güzel yorumu sen yazarsın... Dene bi... :)

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon