1 Nisan 2014 Salı

Ne Yazsam Acaba?



                        Merhabalar...
                   
                        Bu yazım, blogumda  ilk post'um olduğu için biraz heyecanlıyım. Nereden başlasam, ne yazsam şu an hiç bir fikrim yok maalesef :) Şu an blogumu kimse takip etmiyor, niye? çünkü bir kaç gün önce bu blogu açtım. Belki yanlışlıkla tıklayarak bloguma erişenler olabilir... Ve içlerinden ''bu deli kendi kendine ne yazıp duruyo yeaa'' diyebilirler....Efendim, şu an hiç takipçim olmayabilir lakin ileride benim sevdiğim, beni seven takipçilerim illaki olacaktır. Buradan gelecekteki takipçilerime sesleniyorum... Çok doğru bir karar verdiniz :D Neyse seçimler de yeni bitmişken, ben siyaset sloganlarına dalmadan, uzun lafın kısası, takipçim olsa da olmasa da ben artık buralardayım... Kendi kendime de olsa,1 tek takipçim de olsa, yazmaya devam edeceğim :)
                 
                   Biraz kendimden bahsetmek istiyorum.
Mesela ben aslında tavuk eti hiç yemem, ama şu an garip bir durumla karşı karşıyayım... Niye mi? Bu postu yazarken şu anda tavuk eti yiyorum. İşte bakın blogun faydalarını şimdiden görmeye başladım. :) (kısa sürdü ne yazık ki ...) Her neyse, nerde kalmıştık? Ben 22 yaşında, üniversite öğrencisi, anasının kuzusu tipik Türk kızıyım :) Bir vakıf üniversitesinde tam burslu öğretim görüyorum. Bölümüm İşletme Yönetimi (İngilizce) ve son dönem eğitimimi almaktayım. Allah'ın izniyle bir kaç ay sonra Üniversite mezunu bir Hanım Kız'ınız olacak :) Hanım Kız ismine bakacak olursak, aslında tanıtımımda nedenini biraz yazmıştım. Üniversitede hocalarım, arkadaşlarım, uzatmalı stajyerlik yaptığım şirkette ise patronlarım ''Hanııııımmm Kııızzz'' şeklinde seslenirler. Bende blog açmaya niyetlenince adı ne olsun, ne olsun diye düşünürkene ''Hanım Kız''  oldu. Uzatmalı stajyerliğe değinecek olursak, hayatımdaki saçma ama güzel olaylardan sadece biri :) Lisede okulun açılmasına son 1 hafta kala okul tarafından staj yapmam için bulunan şirkette 3. stajyerlik yılımda devam etmekteyim :) Ben onları çok sevdim, onlar beni sevdi... Karşılıklı sevgi ve saygı olunca yürüdük gittik işte. Stajyerim dediğime de bakmayın, stajyerlikten uzak bir şey benim durumum. Normal şartlarda stajyerlere (maalesef) ya çay taşıtırlar, ya fotokopi çektirirler... Bu durumları hiç yaşamadım çok şükür...Ben artık şirkette çalışan personel gibiyim. Ama personel de değilim :D

                 Çiçeklerim (kızlarım)  vardır çeşit çeşit, daha sonra bir post ile size tanıtacağım kızlarımı :) Bir balığım var küçücük, minicik japonum. Adı '' Aşk'' :) Daha sonra bir post ta ''Aşk'' hakkında gelecek çünkü onu ben almadım bizim eve gelişinin uzun bir hikayesi var :D (Hayır sevgilim de almadı (: )

                 Dünyalar tatlısı bir anneye sahibim çok şükür Rabbime... İşi gücü bana çeyiz düzmektir. Torun hayaliyle yatıp kalkar :D Çeyizleriminde çoğu bitti sayılır sık sık çeyiz postlarıyla da sizinle beraber olacağız... (Hayır nişanlı da değilim :D)

                 Hayatımın ufacık kısacık bir özetini sizlerle paylaştım. Umarım sıkılmamışsınızdır. Bu ilk post olduğundan böyle oldu... Diğer postlarımız bol fotoğraflı olacak. Bir daha ki posta kadar beni instagram hesabım http://instagram.com/hanimkizblog 'dan ve Facebook hesabım https://www.facebook.com/pages/Hanım-Kız-BLOG/236197946516837 'dan takip edebilirsiniz...
Kendinize iyi bakmanız dileklerimle, Allah'a emanet olun... :)


                   

1 yorum :

Bence en güzel yorumu sen yazarsın... Dene bi... :)

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon